Славутко люксове карбюраторне 1.2L

Автор Toris, 28 Лютого 2018, 11:32:24

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 3 Гостей дивляться цю тему.

Алекс

Думки неплохие...по фарам замечания -Zetor. неплох как допсвет,имел опыт проехать с ними 3-4 т км ,основной вырубился  ,искать проблему було впадлу  :wacko:
Ну шо-светораспределение  так себе,пучковое...кстати,по нормам это фары не для дорог общего пользования,у нас за них уже жучат  и нехило
Ну понятно шо нормы таежного союза  :-D это статья на для вас....
Лучше хороший  антитуманка
Еще лучше хороший свой свет ,фара чешка в свое молодое время изумляла  тазоводов
Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
 ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328

Володимир

Цитата: Toris від 27 Липня 2019, 07:21:431. Протитуманки галогенні нормальні Wesem HP2.10947 запиляти і правильно підключити.
Для початку все добре виміряй чи влізе.



Цитата: Toris від 27 Липня 2019, 07:21:432. Додаткові галогенні фари ближнє/дальнє Wesem RE.25677 нормально поставити і підключити.
Тут можеш запитати в користувача "Юрій", у нього щось таке здорове було на бампері.

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Toris

У суботу з Олександром ходили на автобазар, тримав у руках Весем без корпусу. З корпусом будуть завеликі. На бампер стануть, але будуть виходити за межі.

В голові крутиться думка запихнути RS S25W під радіаторну решітку без декоративної сітки.

Поки що купили з Олександром ПТФ Sirius NS-20 - дають гарненькі смуги світла. Олександр каже, що вже прикрутив їх у тунелі під бампер, як у Володимира.

Toris

У п'ятницю, 02 серпня 2019 року, прийняв свою славутку від Олександра 1968 після робіт по електричній частині.
Дуже задоволений і рекомендую Олександра усім хмельничанам!
:drinks:

Тепер по списку.

Проблеми:

1. Відмовляли лампи заднього ходу. Самостійно відновились.
Здохла "жабка". Встановлена нова.

2. Не працює повторювач стопів на ляді.
Тепер працює.

3. Не працює омивач скла. Перемикач, реле або проводка.
Проблема з підрульовими перемикачами. На базарі підходящий модуль в посадочному діаметрі менший, ніж треба. Купили і шаманили на базі старого корпуса новими деталями.

4. Не працює програмний режим двірників. Замінити реле (додається).
Реле замінене, тепер двірник програмується.

5. Галімий прикурювач (не надійной контакт з "євро"-трансміттером). Встановити новий «євро» (додається) або зашаманити наявний.
Мій прикуплений прикурювач виявився неправильним і галімим. Накупляли правильніших євро-прикурювачів. Тепер FM-трансміттер нормально працює в штатному місці. Також встановлено прикурювач з кришечкою в торпедо знизу, десь в районі лівого коліна. І ще один з гумовою кришкою в багажник. Обтиканий прикурювачами справа, зліва та ззаду. Тепер маю куди встромляти компресор, пилосос та інші корисні для народного господарства пристрої.

6. Не працює проводка ПТФ («земля» біля радіатора).
Стара заплавлена кнопка замінена новою та релюхою. Нова проводка.

7. Подихають клеми акумулятора. Замінити.
Купили і встановили моцні клеми. Додали ще один додатковий "земляний" дріт від чогось там на кузов, бо рідний якийсь дохленький.

8. Взимку виє ракетою двигун пічки. Замінити (додається).
Олександр не полінувався та пришаманив мені новий двигунець пічки та повітропроводи. Тепер нічого не виє, потік повітря збільшився, заслонки стоять правильно і лобовуха обдувається дуже добре.

9. Навести порядок під торпедо та в запобіжниках.
Додано додатковий шматок панелі запобіжників зліва біля штатної. Щось так у рідній поплавилось і протитуманки також вивели на окремі запобіжники. Сьогодні помацав під торпедо - порядок, джгути зафіксовані, нічого не теліпається.

Хочулки:

1. Підключити мій новенький відеореєстратор Gazer F735g.
Блок живлення десь під торпедо, кабель живлення виведений біля салонного люстерка. Живлення вмикається кнопкою, яка вивільнилась в результаті реформи (див. далі по тексту).

2. Купити і встановити задній парктронік.
Встановлено. От зашибісь штука! З парктроніком на задньому бампері я того крайнього джипа Субару не підпер би сракою в сраку.
Покатався у дворі взад-вперід. Так тестував задню півсферу, що ледь не в'їхав мордою (яка без парктроніка) у дорогу тойотку спереду, але Господь милував. Зашибісь штука, усім рекомендую!

3. Продублювати повороти і задні вогні світлодіодами по максимуму. Аерозоль з "хромом" додається.
На базарі не знайшли підходящих світлодіодів. Біленькі повторювачі на передні крила не ризикнули розкурочити. Так і поставили.

4. Підібрати і встановити правильні ПТФ ближнього світла (з чіткою верхнею межею) під бампер.
Зняли старі ПТФ. Куплені та встановлені в тонелі бампера нові ПТФ Sirius NS-20. По дорозі додому заїхав до лісочку та виставив пучки світла у спокійному темному місці. Тепер оглядовість передньої півсфери шикарна, штатне ближнє світло у парі з протитуманним уже нічого так. Забігав наперед далеко, з боків заходив метрів до 20 - ПТФ по засліпленню трохи схожі на дальнє світло, але меншої потужності. Зустрічні машини не моргали.

5. Перевірити або зашаманити генератора з електронікою, щоби нормально жили при додаткових споживачах.
На базарі не знайшли правильну "підкову". Поки що працює штатна.

6. Прокласти нормальні шини до динаміків.
Прокладені людські дроти до динаміків. Рідні тернопільські динаміки виявились дохлими: один геть розклеївся, аж котушка шкрябає по магніту, а інший розклеївся наполовину. Тепер зрозуміло, чому вони хрипіли. Купили і поставили нові динаміки.

Поза списком:

1. В передні фари поставлені світлодіодні лампи в габаритні гнізда. Тепер я модний пацан.
2. Оскільки рідна проводка стара, то до корми був протягнутий додатковий людський дріт живлення, щоби парктронік завівся.
3. Під час рейду на базар виявили акуратну цифрову панельку-вольтметр. Олександр гарненько приколгоспив його на торпедо під кермом зліва - на мій погляд, там він не відволікатиме мене від дороги. На рівному кермі його видно, якщо захочеться глянути під час руху.
4. Реформа. Олександр підкинув ідею поставити "дев'яточний" трипозиційний перемикач габаритів-світла: вимкнено/габарити/ближнє_світло. Ідея мені сподобалась і Олександр приколгоспив перемикач горизонтально під вольтметр. Тепер при ввімкненні запалювання у цьому перемикачі ледь-ледь вмикається лампочка, щоби позначити себе у темряві; при ввімкненні габаритів та ближнього лампочка світить сильніше, що сигналізує увімнені положення перемикача. На мегапанелі також відображається штатний зелений індикатор, як і раніше. До перемикача дотягуюсь пальцями, не відриваючи долоню від керма.
5. Верхню ліву кнопку габаритів (люксова панель), яка вивільнилась, задіяли під живлення відеореєстратора, здається, в обхід замка запалювання.
6. Нижня ліва внопка ближнього світла, яка вивільнилась, буде задіяна під додаткові фари на бампері.
7. Встановили тягу замка в задню ліву дверку. Тепер задні пасажири мають нормальний аварійний вихід, якщо центральний замок відмовить. Праву дверку не шаманили, бо не встигали по часу, а там попередні власники щось залили епоксидкою. Наступного разу розберемось.
8. Встановлено плафон підсвітки в багажник. Коли оглядали авто, то виявили старий плафон, якогось дідька втоплений в нішу кузова. А я купив і привіз новий плафон. Його й встановили. З діодною лампочкою.
9. Замінено шланг бензопроводу перед фільтром. Олександр рекомендує викинути того відстійника з магнітом і поставити інжекторного фільтра, як усі нормальні люди.
10. Під час приймального огляду авто було виявлено відрив точки зварки лівого переднього стакана. Тепер маю турботу знайти правильного зварювальника і приварити того стакана.
11. Під час первинного огляду виявилось, що передні амортизатори геть дохлі: відбій відпрацьовують нормально, але в прямому стискуванні дуже м'які. Олександр висловився "амортизатори відсутні". А я вже думав шукати ще м'якші. )))
12. Треба міняти усі гумові паливопроводи - існуючі уже тріскаються.
13. Треба міняти патрубки та шланги охолоджувальної системи - теж починають тріскатись і сопливити, праве крило буває мокрим, якщо дати гарі двигунцю. Цікаво, якісні прозорі силіконові патрубки-шланги бувають? Щоби бачити стан рідини та бульбашки.

По ходу роботи було перероблено люксову логіку включення двірника і ще чогось на нормальну стандартну: тепер усе працює через замок запалювання і при аварії механізму двірника нічого не згорить, якщо вимкнути запалювання. В обхід запалювання тепер включені лише прикурювачі, магнітола та відеореєстратор.

Сумарна вартість всього згаданого у проекті (від реєстратора до дротів) разом з роботою сягає приблизно 9000 грн (USD 330-350). Точніше рахувати боюсь.

Ага, я тут походу дописував від імені "ми" - а насправді усе робив Олександр, я лише піддакував по телефону, коли виникали якісь питання. Дякувати Богу, Олександр має правильні поняття і правильно зрозумів мене, зробив усе так, як мені подобається. Як тільки визначусь з наступним проектом - приїду ще.
:drinks:

Якщо що не згадав - прошу Олександра доповнити.

Ivan1988

Вроде бы по мелочам, но если всё приплюсовать то работа проделаная не малая. Если делать самому без опыта то за день, а может и за два, не справиться. Хорошо что есть к кому обратиться, мне сложнее, приходится самому во всем разбираться.

Цитувати виділенеКупили і встановили моцні клеми.
Дай ссылку какие покупал, а то мои тоже уже не сильно надежные

Цитувати виділенеВстановлено. От зашибісь штука! З парктроніком на задньому бампері я того крайнього джипа Субару не підпер би сракою в сраку.
Покатався у дворі взад-вперід. Так тестував задню півсферу, що ледь не в'їхав мордою (яка без парктроніка) у дорогу тойотку спереду, але Господь милував. Зашибісь штука, усім рекомендую!
Камеру передумал ставить?

Цитувати виділенеВстановили тягу замка в задню ліву дверку.
Надеюсь не тросики, а рычажную передачу

Toris

Цитата: Ivan1988 від 07 Серпня 2019, 21:37:04Вроде бы по мелочам, но если всё приплюсовать то работа проделаная не малая. Если делать самому без опыта то за день, а может и за два, не справиться. Хорошо что есть к кому обратиться, мне сложнее, приходится самому во всем разбираться.
З біганиною по базарах та розборках - набагато більше. А в мене ні гаража, ні досвіду, ні натхнення. Олександр знімав кермо, торпедо, розбирав обшивку салона і т.п. Скидав мені фото мого розібраного Славутика. Добре, що я тоді не зрозумів, що то МОЄ славутко! На роботі було чергове "збирання кубика Рубика" і я не встиг усвідомити побачене. :-D Без гаража така робота для мене практично неможлива, після роботи у дворі на дурну голову я зможу лише розібрати і поплакати.

Цитата: Ivan1988 від 07 Серпня 2019, 21:37:04
Цитувати виділенеКупили і встановили моцні клеми.
Дай ссылку какие покупал, а то мои тоже уже не сильно надежные
Та якісь литі латунні на базарі, в коробці лежали. Товстезні, з болтами під ключ на 13. З додатковими дротами. Завтра ввечері спробую пофоткати і добути ті фото зі смартфона.

Цитата: Ivan1988 від 07 Серпня 2019, 21:37:04Камеру передумал ставить?
Ох, поки що причавив це бажання. Треба заварити стакан і поставити ГБО з документами. Накопичую заначку. Хочу дві турелі з камерами на дах. І систему панорамного огляду, як в мерседесі. Перфекціоніст хрєнов... Отако надивишся, як люди живуть - і казишся... :wallbash:

Цитата: Ivan1988 від 07 Серпня 2019, 21:37:04Надеюсь не тросики, а рычажную передачу
Ось ці: https://slavuta-club.info/forum/index.php?topic=14757.0

igo61

Цитата: Toris від 07 Серпня 2019, 22:25:38
Хочу дві турелі з камерами на дах.
:-D Може з такими невеличкими кулеметиками - нехай стирчать? Тоді й камери на знадобляться.  :-D
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

Sergik32

Торісович, ну ти маладціа, пестиш славку, ще трошки і з неї буде сенс
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Ivan1988

Цитувати виділенев мене ні гаража, ні досвіду, ні натхнення
Так треба ж його здобувати, той досвід. Якщо нічого не робити...то й ...
Цитувати виділенеОх, поки що причавив це бажання. Треба заварити стакан і поставити ГБО з документами. Накопичую заначку. Хочу дві турелі з камерами на дах. І систему панорамного огляду, як в мерседесі. Перфекціоніст хрєнов... Отако надивишся, як люди живуть - і казишся... :wallbash:
Про ГБО це правильно, а ось про якісь там панорамні відеоспостереження це зайве, однієї камри на рівні бамперу з головою хватить.
Цитувати виділенеОсь ці: https://slavuta-club.info/forum/index.php?topic=14757.0
Оце првильні тяги. А тім конструкторам що придумали тросики руки повідривав би

Toris

Цитата: igo61 від 07 Серпня 2019, 22:45:36:-D Може з такими невеличкими кулеметиками - нехай стирчать? Тоді й камери на знадобляться.  :-D
Невеличкі не вставляють, а 12,7 не входять в габарити, складуть дах, а віддача розіб'є трансмісію. АГС дефіцитні... Страждаю... :hysterics:

Цитата: Sergik32 від 07 Серпня 2019, 22:51:29Торісович, ну ти маладціа, пестиш славку, ще трошки і з неї буде сенс
Нє, то все одно відро з гайками. З художньо складеними гайками буде. :)

Цитата: Ivan1988 від 07 Серпня 2019, 22:55:09Так треба ж його здобувати, той досвід. Якщо нічого не робити...то й ...
Роблю, що можу (facio quod possum)... На днях решітку на радіатор зробив (у наступних випусках).
А що не можу - віддаю в оутсорс... Тобто спеціалістам.

Цитата: Ivan1988 від 07 Серпня 2019, 22:55:09Про ГБО це правильно, а ось про якісь там панорамні відеоспостереження це зайве, однієї камри на рівні бамперу з головою хватить.
Правильна камера має показувати власний бампер, щоби співставляти з оточенням. А це установка високо на спойлері (якого немає) чи ще на чомусь спеціальному. Просто камера в бампер - богомєрзско.

Цитата: Ivan1988 від 07 Серпня 2019, 22:55:09Оце првильні тяги. А тім конструкторам що придумали тросики руки повідривав би
Тросики в дверях - зло. А побігати за якою скотинякою - якраз.

Toris

Годину тому пацани дали катнути електросамокат Xiaomi Mi Electric Scooter M365 Black - це бімба! Погасав по території, радості - повні штани. :yahoo:
115кг моєї повної маси витримало і тягало жваво.
Коліщатка маленькі, бетонні блоки краще пройти пішки. А по асфальту - як літак по ЗПС.

Воно складається, в славкобагажник зайде. Маса - як у звичайного сталевого велосипеда Ардіс. Погасати по крамницях - саме воно. Хочу.

Серёга

Хотелось бы фотоотчёт посмотреть)
Мы работаем на работе,которую ненавидим,чтобы купить вещи,которые нам не нужны!

Toris

Цитата: Toris від 07 Серпня 2019, 22:25:38
Цитата: Ivan1988 від 07 Серпня 2019, 21:37:04
Цитувати виділенеКупили і встановили моцні клеми.
Дай ссылку какие покупал, а то мои тоже уже не сильно надежные
Та якісь литі латунні на базарі, в коробці лежали. Товстезні, з болтами під ключ на 13. З додатковими дротами. Завтра ввечері спробую пофоткати і добути ті фото зі смартфона.


gray-black

Цитата: Toris від 08 Серпня 2019, 10:20:11
Годину тому пацани дали катнути електросамокат Xiaomi Mi Electric Scooter M365 Black - це бімба! Погасав по території, радості - повні штани. :yahoo:
115кг моєї повної маси витримало і тягало жваво.
Коліщатка маленькі, бетонні блоки краще пройти пішки. А по асфальту - як літак по ЗПС.

Воно складається, в славкобагажник зайде. Маса - як у звичайного сталевого велосипеда Ардіс. Погасати по крамницях - саме воно. Хочу.
сьогодні в ашані коло Варшави був,бачив схожий,ціна трохи відрізняється-6500грн
відноситись до оточуючих треба так,як ти хотів би щоб до тебе вони відносились

Toris

Цитата: Toris від 07 Серпня 2019, 21:11:5310. Під час приймального огляду авто було виявлено відрив точки зварки лівого переднього стакана. Тепер маю турботу знайти правильного зварювальника і приварити того стакана.
Вчора ввечері однокласник підварив лівий стакан. Показав мені знизу, під підкрилком, що відірвалось дві точки контактної зварки. Maister47 та однокласник говорили щось про підсилювальні "підкови" з обох боків та наскрізні болти. Бачив таку "підкову" в Олександра1968, ніби зашибісь і навіки. Але вирішили з однокласником, що заваримо напівавтоматом і будемо спостерігати далі. Все одно немає нічого вічного. Зачищені зони запшикали якоюсь чорною хрінню, типу "антигравій". Потім якось пшикну кольоровою фарбою 377 "Мурена", щоби гарно було під запаскою.

Домовились наступного тижня провести ТО ходової, бо щось там знову неправильно гримить.

Цитата: Toris від 07 Серпня 2019, 21:11:531. Підключити мій новенький відеореєстратор Gazer F735g.
Блок живлення десь під торпедо, кабель живлення виведений біля салонного люстерка. Живлення вмикається кнопкою, яка вивільнилась в результаті реформи (див. далі по тексту).
Вчора, під час очікування закінчення ремонту попереднього авто однокласником, примірявся, зняв салонне люстро та приліпив "п'ятачок" магнітної стійки відеореєстратора до лобового скла. Перед тим усе там вичистив, знежирив, сім разів приміряв, один раз приліпив. Так старався, що аж догори дригом приліпив. :facepalm: :-D Відколупував ножом ту м'яку липучку 3M. Яке ж воно міцне! Боявся розвалити скло, зламати ножа Mora та зламати того "п'ятачка". По краю виколупував ту силіконову гуму з клеєм, а потім просувався вглиб і вирізав силікон шарами. Хвилин зо 20-30 виколупував. Після зачистки "п'ятачка" і скла наклав на "пятачок" смуги 3M, обрізав зайве та приліпив до скла заново. Усе вірно вирахував: при встановленому салонному люстрі відеореєстратор знаходиться за люстром з боку пасажира так, що я його не бачу, тобто він не закриватиме мені огляд. Люстро не заважатиме знімати реєстратор, тому що з боку пасажира між люстром та лобовим склом багато місця, тому що люстро повернуте до водія. Протисонячний козирок, відкриваючись, проходить біля реєстратора та люстра не торкаючись, з запасом.

Сьогодні провів денний тест-драйв відеореєстратора, з дистанційною кнопкою, G-сенсором, передачою даних з WiFi на смартфон. Усе працює. Після натисквання кнопки реєстратор формує окреме відео з 10-секундним роликом (5 с до натискування та 5 с після натискування); час ролика може бути 10, 20 або 30 секунд. Випробував лише 10-секундну опцію. Звук дещо тихий, якісний, частота дискретизації лише 16000 Гц. Низькі частоти чує чудово, при перегляді в моїх навушниках славутко звучить басовито. Моє бурмотіння під ніс теж ловить. Нормальну розмову в салоні ловить прекрасно. На підлозі заднього ряду каталось два балончики з грунтом та фарбою, клацання скляних кульок в тих балонах при маневрах було чути найкраще усіх звуків.

Відео 1280х720 та 1920х1080 в сонячний день прекрасні. Номери бокових авто видно до 15-20 м (на Full HD). На відео видно поточний час (синхронізується по GPS) та швидкість по GPS, яка запізнюється на кілька секунд через алгоритм інтегрування. Цікаво, що на смартфоні при перегляді камери в режимі реального часу можна пальцями збільшити будь-яку зону відео і розглядати лише її. Пересовувати збільшене відео пальцем теж можна.

Розбирав структуру файлів на карті SDHC, нічого складного, усе погруповане по папках, кодеки правильні, за потреби можна розглядати прямо в ноутбуці. Інформація GPS в окремих файлах, при спрацьовуванні G-сенсора чи кнопки інформація складається до спеціальної папки.

Роздільну здатність Quad HD (2560x1440), нічну зйомку та перегляд пройденого маршруту на карті спробую пізніше.

Цитата: Toris від 07 Серпня 2019, 21:11:532. Купити і встановити задній парктронік.
Встановлено. От зашибісь штука! З парктроніком на задньому бампері я того крайнього джипа Субару не підпер би сракою в сраку.
Покатався у дворі взад-вперід. Так тестував задню півсферу, що ледь не в'їхав мордою (яка без парктроніка) у дорогу тойотку спереду, але Господь милував. Зашибісь штука, усім рекомендую!
Минулого тижня робив маневри в умовах вузького перехрестя між бетонними огорожами з шириною проїзду близько 3 м. Ситуація ускладнювалась перепадами асфальту та бетону, через що аж заглох 2 рази на прогрітому двигуні при 1-й передачі. В одному місця стирчала арматура. Довелось зосереджуватись. І коли парктронік запищав, я аж трохи злякався. Врешті решт розвернувся. Вийшов подивитись, що там і як. Подякував парктроніку та Олександру1968 за пропозицію встановити такого помічника.

Сьогодні під час тест-драйву відеореєстратора їхав заднім ходом мокрою грунтовкою. Коли заходив правим та лівим бортами у високу траву, парктронік щоразу несамовито волав типу "Торіс, куди ж ти прешся?!" Жарти жартами, а в траві могла стирчати арматура чи інше лихо. Тому їхав я далі по дзеркалах та парктроніку. Ага, ситуація з парктроніком показала, що по салонному люстру ніби зручно їхати на задній передачі, але не контролюєш борти. Тому безпечніше їхати по бокових дзеркалах.

Тепер хочу ще й на передній бампер парктроніка. Він працює і перед бампером, і трохи вбік десь на 20-30 см. Дзеркала дзеркалами, а додатковий засіб безпеки - це завжди добре.

Усім рекомендую парктронік.