Шумоизоляция

Автор Александр, 06 Квітня 2008, 20:46:49

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Toris

Хренасє... Тобто, можна задутись всюди піною, зашпатлювати поверхню, щоби не контачила з повітрям - і будемо їздити в термокабіні?

Toris

Цитата: Алексчук від 08 Квітня 2018, 21:35:10Для тех, кому это интересно. Вибра работает в критических точках, которые дают звук "звона" металла. Берем резиновый молоточек и простукиваем металл, где самый большой и громкий вибрирующий звук, там и клеим. Для подтверждения достаточно точку придавить пальцем и все сразу станет понятно.

Я на крыше Таврии наклеил шесть прямоугольников вибры 70х150мм. Но нет же, наше все - оклеить крышу полностью, а по факту одного, ну максимум два листа нужно на всю машину.

Цитата: Алексчук від 16 Червня 2019, 00:36:40На Таврии клеил поверх виброизоляции двух миллиметровой два слоя пенопласта толщиной 6 мм, т.е. всего вышло 14мм. Но дуги вставлялись с изгибом, в натяг, поэтому думаю 10мм вполне сносно влезет под дугами.
А як приліпити пінопласт на 2-мм вібру, щоби під пінопластом від перепаду рельєфу не було пустот? Ліпити пінопласт окремо на вібру по її розмірах і заліплювати всю іншу площу окремими шматками?

Toris

Цитата: Salek від 24 Червня 2019, 12:14:01Хернёй не майся!!!
Сейчас шумки/вибры как грязи!
Саме так, як сміття. І якість відповідна. Або дорого.

А тут - перевірена технологія, обкатана автопарком Алексчука у всіх сезонах. В Алексчука правильний підхід до справи, від фізики резонансів і далі. Крім того, жорсткий пінопласт посилює жорсткість даху з віброю. Нюанси в основному у клеях. А виділення стиролу не таке вже й велике при тому об'ємі. Якби той стирол дійсно фігачив, як з газогенератора, то за кілька років пінопласт би геть розпався. А такого ми не спостерігаємо в нашому житті, пінопласт стоїть десятками років і нічого страшного йому не обиться. Заклеїмо поверхню папером за алексчуковою технологією та й буде зашибісь.

Коли їду - машина зажди провітрюється, з вікна або нагнітачем пічки.

Toris

Цитата: Salek від 24 Червня 2019, 13:18:58У него и груженая Таврия на скорости 150км/ч ест 5литров.И бензонасос на косе качает воздух в бак,а не топливо из бака.
Не хочешь думать сам,страдай ху@нёй!
Про тавруху він вже поправлявся про <90км/год, здається. І про бензокосу він поради запитував, тому що неможливо людині геть у всьому розбиратись.

Цитата: Salek від 24 Червня 2019, 13:18:58Вот автовладельцы дурачьё!!!
Покупают клеят шумку/вибру.
Оказывается можно авто обложить в пол кирпича и отштукатурить.
Toris потом расскажешь как вся эта хрень будет писчать и сыпаться.
Ты думаешь самый умный,ну пройдись по граблям.
Ну, сьогодні усі продають вібру-шумку, бо мають обладнання і технології. А завтра може статись так, що всі перейдуть на пінопласт, бо з'явиться якась нова технологія. І буде ноу-хау Алексчука цілком собі нормальною пра-технологією майбутніх сучасних технологій.

...Ще у 1970-х роках, коли на Заході з'явився у продажу склопластик і компоненти для його приготування, аматори авіації дружно почали випилювати літаки з пінопласту і обклеювати їх склопластиком. З часом повилазили серйозні проблеми, але та доморощена технологія навіть зараз час від часу з'являється у новітніх виробах авіації загального призначення (мала авіація у совкових термінах). До речі, ті самі сендвіч-панелі цілком нормально почуваються на покрівлях. Чому б славутку не забацати на кшталт сендвіч-панелі, га? Хтозна, може, у феррарах-ламборгіні вже давно усе запінюють у матрицях, а в нас, як у відсталих, до цього часу використовується шумка?



...Забабахати з даху нормальну сендвіч-панель, наліпити на неї щось м'якеньке - і послати нафіг ту натяжну стелю.

Алексчук

Цитата: Salek від 24 Червня 2019, 13:18:58
У него и груженая Таврия на скорости 150км/ч ест 5литров.И бензонасос на косе качает воздух в бак,а не топливо из бака.
Не хочешь думать сам,страдай ху@нёй!
Да, груженная Таврия съела 5,6 литра/100км. И не только моя, Таврия 1,1литра, груженная под завязку и еще с прицепом под завязку картошкой от Черкасс до  Луганска расход 5,5 литров.

А насос качает и в бак и из бака. В бак воздух из бака топливо, сегодня смотрел на полных оборотах движка косы. Воздух таки идет через трубку из карба.

Алексчук

Цитата: Toris від 24 Червня 2019, 13:59:32
...Забабахати з даху нормальну сендвіч-панель, наліпити на неї щось м'якеньке - і послати нафіг ту натяжну стелю.


Летом таки да, тепло (жара) снаружи и эффект обратный и правильный. Но опасность в запотевании металла зимой, есть такое понятие, как точка росы. Клеить со стороны тепла не рекомендуется, поскольку прогрев металла изнутри слабый, а пар идет  на железо крыши.
В общем я клеил для себя и на свой страх и риск. Делать так другим рекомендовать не могу и не буду. Каждый решает для себя сам.

Серёга

Разбирал салон почти весь, и так в багажнике большая шумка, в салоне кусочками + у меня доп шумка, получается под задним сидением ничего нет и там есть технические отверстия вот думаю, закатать виброй и что то положить типа шумки или просто положить что то?
Мы работаем на работе,которую ненавидим,чтобы купить вещи,которые нам не нужны!

Geroy

Жидкая шумка неплохой вариант, плохо что раз в пару лет надо обновлять((

KOT

Забудьте про шумоизоляцию славуты - выкинутые деньги и время. Ну тише будет ехать. Но тихой не будет! без радикального изменения кузова и ходовой.
Не знаю я зачем клеил вибру, вспенненый каучук, ставил приоропоры... Немного комфортней да, но ключевое слово немного.

Володимир

Кузов у нас цікавий, навіть температура на нього впливає, раз їдеш тишина в салоні, а другий гул що вуха закладає, і х.з. що йому бракує.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Romka

Угу, є таке  :dunno:
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Toris

Цитата: Володимир від 13 Січня 2020, 10:31:27Кузов у нас цікавий, навіть температура на нього впливає, раз їдеш тишина в салоні, а другий гул що вуха закладає, і х.з. що йому бракує.
Цитата: Romka від 13 Січня 2020, 11:22:23Угу, є таке  :dunno:
То це воно так нормально? Я вже думав, що в мене з нервами щось не так і списав усе це на зміну сприйняття.

Дякую, хлопці!

KOT

Не помню от кого слышал, что на месте сварки крыши зачастую есть скрип, но когда там выпадает кондесат, то он смазывает трущийся металл и скрипа нет. Хотя я кажется мовилил. Пластик при морозе больше трещит.
Рулевая у современных авто не на кузове - для уменьшения шума.
В дрери наши вобще шумоизоляцию засунуть некуда. Да и в большинство мест куда хотелось бы она попросту не влазит.

Вот к примеру взять вот такое страшненькое Mitsubishi i-MiEV
Если по нему сверху постучать то оно консервная банка, хуже чем славута с завода. Там похоже нет виброизоляции нигде.
Но когда едишь - она тихая, я был удивлен.

Володимир

Всіх напевне дістав шум ляди, на просторах аліекспреса натрапив на такі резинки. Дорого правда просять за 1,6 метра https://aliexpress.ru/item/4001257390605.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.82db6f750Xdcpf&algo_pvid=6bb54e28-ceb7-4183-9abe-9827ed8c19e6&algo_expid=6bb54e28-ceb7-4183-9abe-9827ed8c19e6-56&btsid=0b8b034c16050015087698804e5a86&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_ але я поки що в пошуках дешевшого варіанту, на сайті також є відео як закривається ляда. Спостерігав як закривається ляда, то на славуту можливо підійде, але можливо і буде трохи затирати верхній край ляди.







Ще є такий варіант, щоби наклеїти перед щілиною щоби підняти потік.
https://aliexpress.ru/item/32724276259.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.82db6f750Xdcpf&algo_pvid=bf1474e5-0188-4b43-8874-407187596569&algo_expid=bf1474e5-0188-4b43-8874-407187596569-30&btsid=0b8b034c16050017846065378e5a86&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

там у нас ляда посередині дуже блицько до криши підходить, може затирати навіть. але ідея класна. я колись затикав мочалку в ті жабри стало тихо але коли діщ то вони мокрі, то виняв
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0