Запитання/Відповіді по ГБО

Автор Володимир, 23 Листопада 2014, 15:25:13

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

KOT

Цитата: Володимир від 08 Січня 2020, 12:55:41

Напруга на ДК в інжекторій системі постійно переключається, бо так суміш править лямбдарегулятор, але коли лямбдарегулятор не працює, то значення сигналу на виході ДК міняється плавно.

Так и я об этом же. Просто если настраивать по узкополосному датчику гбо2, то у меня не получалось попасть в этот линейный участок. На инжекторе да, это проще сделать.
Но и то не надолго, то воздух нагреется, то дорога уклон поменяет то ветер подует. Как раз регулирование в инжекторе и базируется на много-мало, тут нет классического ПИД регулятора где система знает сколько сейчас 15 к1 или 16 к1, и добавит топлива столько то грамм.  Просто мозги смотрят, ага, сейчас много, нужно уменьшить, до сих пор много, нужно еще уменьшить, ой мало - нужно увеличить и так постоянно.

На счет холостых, то это может быть из за того что датчик не прогрет до нужной температуры. Там конечно есть нагреватель, но мало ли.


Цитата: Romka від 08 Січня 2020, 15:16:13
Цитата: Ivan1988 від 08 Січня 2020, 11:33:29

Настройку проводить нужно в 3 этапа
1 этап - автокалибровка на полностью прогретом двигателе
2 этап - накатка бензиновой и газовой карт с совмещением
3 этап - настройка коррекции по оборотам по показаниям ДК
и потом по желанию выставить коррекцию по температуре газа и довпрыски бензина.

Думаю еще есть начальный этап:
0 этап - определить\ рассчитать давление на выходе газ. редуктора

Хотелось бы почитать как это правильно сделать. Какие исходные параметры на это влияют и какая  зависимость.
(Я так понял, что это зависит от мощности двигателя и скорости форсунок при у чете правильного диаметра дюз. Выбор диаметра в инструкции есть, а выбор давления не увидел  :dunno: Хелп!)




Давление редуктора обычно в районе 1атм. Он должен держать при полной нагрузке это давление. Ну не сильно плавать. Но таврия машинка слабенькая, тут почти любой справляется.
Длительность впрыска для валтеков и других дешевых форсунок не ниже 4мс.  можно 4,5. Это выбирается путем диамтера дюзы и давления редуктора.

Володимир

Цитата: KOT від 08 Січня 2020, 17:40:04На счет холостых, то это может быть из за того что датчик не прогрет до нужной температуры. Там конечно есть нагреватель, но мало ли.
На тому графік прогрітий, я навіть на нейтраль  коли на ходу переключаюсь, то бачу постійну апругу, як плавно міняється від суміші.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Romka

Цитата: KOT від 08 Січня 2020, 17:40:04

Давление редуктора обычно в районе 1атм. Он должен держать при полной нагрузке это давление. Ну не сильно плавать. Но таврия машинка слабенькая, тут почти любой справляется.
Длительность впрыска для валтеков и других дешевых форсунок не ниже 4мс.  можно 4,5. Это выбирается путем диамтера дюзы и давления редуктора.

Вот установщики калибровку провели при 1.07 атм, а потом при обслуживании установили 1,25 атм. Дюзы ок 1.5 - 1.8 мм. Валтеки 30.
Поэтому интересуюсь. Как правильно? Нужен основательный пруф.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

KOT

Цитата: Romka від 08 Січня 2020, 21:38:15
Цитата: KOT від 08 Січня 2020, 17:40:04

Давление редуктора обычно в районе 1атм. Он должен держать при полной нагрузке это давление. Ну не сильно плавать. Но таврия машинка слабенькая, тут почти любой справляется.
Длительность впрыска для валтеков и других дешевых форсунок не ниже 4мс.  можно 4,5. Это выбирается путем диамтера дюзы и давления редуктора.

Вот установщики калибровку провели при 1.07 атм, а потом при обслуживании установили 1,25 атм. Дюзы ок 1.5 - 1.8 мм. Валтеки 30.
Поэтому интересуюсь. Как правильно? Нужен основательный пруф.
Повключайте/выключайте форсунки газовые, послушайте работу двигателя, посмотрите время впрыска газовых форсунок. Тут конечно нужно смотреть коррекцю топливоподачи при переключении на газ, если она не меняется и время впрыска больше 4, то все хорошо

Цитата: Ivan1988 від 08 Січня 2020, 11:33:29
Ну тут как повезет, форсунки не разборные, если залипнет шток то в мусор потом, даже хороший фильтр не всегда спасает + дорого сами форсунки и фильтр каждые 10 тыс. менять.
Это ж как не повезти должно чтоб шток залип, заправится какими-то помоями?
У меня с 2013 года хана стоит и фильтр с отстойником, в фильтре вобще только масло в отстойнике.
Я за дорогие вещи, в которые нужно пореже лазить. Валтеки вобще за форсунки не считаю. Это скорей клапан для полуавтомата чтоб углекислоту подавать)). Хотя вроде 5-10 тыщ выхаживали....

Ivan1988

Цитувати виділенеЭто ж как не повезти должно чтоб шток залип, заправится какими-то помоями?
У меня с 2013 года хана стоит и фильтр с отстойником, в фильтре вобще только масло в отстойнике.
Я за дорогие вещи, в которые нужно пореже лазить. Валтеки вобще за форсунки не считаю. Это скорей клапан для полуавтомата чтоб углекислоту подавать)). Хотя вроде 5-10 тыщ выхаживали....
Так а кто застрахован от того что зальют в баллон не помои, даже на крупных сетевых заправках бывали случаи. А те кто живет в маленьких городах и поселках у них вообще выбора АЗС нет, бывает одна бочка на весь населенный пункт, так что все бывает и если форсунка может перетравливать некачественный газ то это ей только в +. У меня бывало что едешь по трассе и рассчитываешь заправится на конкретной АЗС, подъезжаешь, а там газ закончился, приходится через пару км на какой-то подзаборной бочке заправляться. У многих знакомых форсунки хана и барракуды стоят, не скажу что плохие, работают отлично, но свой заявленный ресурс и близко не выхаживают. Недавно я продал свои Вальтеки почти новые чуваку, который решил ими заменить свои форсунки ХАНА, так как заколебался их менять. Так что Вальтеки за свои деньги норм форсунки, но только в том случае если установлены в удобном для демонтажа месте и у владельца авто есть приспособление для их калибровки. Все таки по соотношению качество/характеристики/цена считаю лучшими для наших условий форсунки Stag w-02 и Magic FX. Кстати последние уже наголову опередили по характеристикам скорости открытия/закрытия форсунки Хана, прогресс не стоит на месте.

vol4ok7

У меня валтеки с 12 года . :-D Проехал тыщ 150 на них . :-D Работают и машина едет..Расход в норме процентов на 20 выше бенза...Лежит ремкомплект на форсунки,но так как времени нет и все окей не лезу и не меняю... :-D Как то так...

Алекс

Угол установки форсунки еще имеет значение,ее нельзя сильно отклонять от вертикали
Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
 ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328

ВКБ

#937
Якщо є можливість виймати табличний розрахункові данні на наступний попередній фазовий сигнал і зчитати його та обробити іншим блоком .щоб встиг по частоті обробки...то можна робити запалення раннім для газу з ідеально підібраною сумішшю що дасть максимальний ефект на газу  Можливо буде 1:1 по літражу газ-бензин.
Твоя думка яка щодо часових рамок і позодження даних по куту запалення?

По логіці повинен бути кут в даних заздалегідь на чверть оберта  в пеперахунку на мілісекунди...
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 02 Квітня 2020, 11:09:03
Якщо є можливість виймати табличний розрахункові данні на наступний попередній фазовий сигнал і зчитати його та обробити іншим блоком .щоб встиг по частоті обробки...то можна робити запалення раннім для газу з ідеально підібраною сумішшю що дасть максимальний ефект на газу  Можливо буде 1:1 по літражу газ-бензин.
Твоя думка яка щодо часових рамок і позодження даних по куту запалення?

По логіці повинен бути кут в даних заздалегідь на чверть оберта  в пеперахунку на мілісекунди...
В мене дворежимна прошивка, і я не переймаюсь такими теоріями.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Toris

#939
Цитата: ВКБ від 02 Квітня 2020, 11:09:03Можливо буде 1:1 по літражу газ-бензин.
Не буде. Кілограм пропану має меншу кількість енергії, ніж кілограм бензину. Літр пропан-бутану має меншу густину, ніж бензин. Також має біднішу стохіометричку пропорцію (15,6:1 в пропану проти 14,7:1 в бензину). Якщо коротко, то в правильно наповненому циліндрі порція пропано-повітряної суміші дає на 25% менше енергії, ніж така сама правильна порція бензино-повітряної суміші. Це якщо пропанова суміш встигла догоріти до моменту відкриття випускного клапана.

Тому для отримання тієї самої потужності двигун треба крутити на 25% швидше, ніж на бензині, і при цьому пропану буде спалюватись по масі на 25% більше, ніж бензину, а по літрах ще більше, бо густина пропану нижча, ніж бензину.

Чистим метаном в перерахунку на масу можна позмагатись з бензином, але там стохіометрична пропорція 17,2:1 і чистий метан - це не природний газ, на заправках його не продають. Але при вартості природного газу, який продається кубометрами, в перерахунку на масу енергія вийде дорожчою за пропан-бутанову енергію.

Тому для наших славуток з врахуванням повної маси авто оптимальним є пропан-бутанове ГБО. А якщо витрати на якісний пропан будуть в межах 60-70% від вартості бензину, то це добре.

ВКБ

#940
Володя між режимами яка по кутовим картам різниця? Коефііцієнт орієнтовний чи процентаж по різниці бензо і газокутів?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

#941
Торіс...про питому тепложмність та молекулярну масу бензу і пропану погоджуюсь. Аое зто сказав і дослідив що при максимальеій потужності стехіометрія по газу дає коеф кисню 1!?  Тому для оптимізації бензинового двигуна на максимальну потудність з мінімальними витратими палива мінімум треба кути збільшити...збіднішати суміш...і якщо є можливість збільшити фізично ступінь стискання. Тоді і буде 1:1. І це не є технічною пробоемою жоден пункт. Ми ж забули проаналізувати що ми говоримо протсто всунути гоб без адаптації. Щодо прогорання на білній суміші клапанів - єрунда. Як приклад - дизель..де від бідної до багатої і є режим його роботи від мінімальної потужності до максимальної..де бідна та багата взагалі там не є предметом розсуду....це нормальний режим і специфіка. Посторюсь - зто дослідив шо на назу треьа коеф 1 а не 1.2 для максимальної потудності !? Яка різниця в кутах?

Доречі...природній газ має 98.5% метану СН4

Дворежимка це незручно перейматись простим користувачам. Зручно було б поставити гбо  і не лізти в спецмозок авто..наприклад хундей...а колупати всі параметри і режими в т.ч кути в надбудові гбо.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

#942
ВКБ

А що Ви взагалі задумали? Якщо максимальну економію, то однозначно форсувати двигун, влаштувати електричний підігрів редуктора, викинути геть бензин і працювати виключно на пропані.

Заколгоспити універсальний емулятор бензину без зворотнього зв'язку не вийде в силу різної фазової природи бензину та газу. А зворотній зв'язок - це або втручання в мозок, або встановлення альтернативного мозку і перехват штатних датчиків.

По стандарту частка метану в природному газі має бути не меншою 91%/моль. Деталі реального газу в паспортах: http://utg.ua/utg/business-info/yakst-gazu.html
Газ видобувається в різні пори року в різних родовищах, тому відносний склад газів може змінюватись через кілька днів, що означає неможливість створення жорстко налаштованої конструкції. Варіабельність по калоріях в межах 10% - а це різні компресії, різні калорії, різні кути запалювання. Тобто полюбе буде неоптимальне і тому неекономне спалювання.

Біднити суміш немає сенсу, якщо можна увімкнути вищу передачу.

Володимир колись виставляв +10° до бензинових кутів запалювання. Що в нього стоїть зараз - маємо дочекатись, що він скаже.

До речі, ще один момент згадав: горючий газ при атмосферному тиску займає набагато більший об'єм, ніж рідке паливо при такому ж тиску і такої самої теплотворності. Це означає що у пропаново-повітряної суміші у циліндрі об'ємна та масова частка повітря буде меншою, ніж у бензиново-повітряної суміші. Тобто це знову зменшення енергії порції в циліндрі.

Радикальний спосіб емуляції бензину - пряме впорскування рідкої фази газу безпосередньо в циліндр. А це вже 5 чи 6-покоління ГБО і двигун не МЕМЗ. І все одно "промивка мозгів", бо густина пропану нижча, як і теплотворність.

ВКБ

#943
Торіс, по метану є інша інформація з довідника по хімії 98%. Де які родовища мають вихід газу 1000 років і вони в нас в Україні..і лапша що хтось десь щось купує...дрюче нас мафія державна. Ніхто не бачив онлайн лічильники і що де куди закачується чи викачується ..тому навіть не продовжуємо..я як прокурор кажу :))

Я ж про що..щоб не втручатись у бензомозк і банаььно навішати надбудову гбо 4 треба птпрацювати з сусішшю і кутом... Навіть не чіпати 9.5 ступінь стискання конструктивний.

По пропану важлива теплоємність. Газ дійсно відрізняється...але не о.ємами треба керуватись а вагою. 1 кг метану (1.3м.куб.орієн .)..1 кг пропану.(1.3л.)..1 кг бензину(1.3л).
Бенщин має важчу структуру вуглецю..а пропан це чистий лисцилят. Упускаємо мізерні домішки. Горить Водень...не вуглець. Вуглець є та молекула яка прекрасно утримує водень при нлрмальних умовах з можливісттю його нормально заливати...закачувати...ніж чистий водень.суть горіння це хімреакція. Бензин має досішки які блокують спалення водню. Скріщь образується СО2 та Н2О. Це ясно.

До чого я веду..що 4 гбо окрім паливоподачі та підтримання тиску перед форсунками...а також автопус гбо..не вистачає одного - ранити кути...тобто із за повільного згорання..ізробити максимальний тиск спалвзу в циліндрі трохи дали мертвої крапки шатунного сеханізму..а не пізніше. Також я по автр мемз двз відчуваю.що на бідній сусіші 1.2 коеф авто веде себе прекрасно і розхід норм....але не вистачає кутів. І якщо ці кути поранити..зробити ранішніми і лишити контроль мікасу..тобто без втручання в розріз мікасу...матимемо розхід 1:1 по літражу.  Туи важко і велика позибка буде рахувати вагу повітря...вагу пропану  і вичисляти фізику спалаху та фазового часу вибуху. Иут швидше експеримент. Якщо недотягне  розхід після кутів..то зменшення камери. Також 16 клапанна головка не завалило..б.

Тобто може є такі блоки які в розріз запалення ставляться. Навіть не треба цифрову посилку отримувати від Мікасу..Якщо немає...то тоді є над чим подумати. Звісно для універсальності і бізнеспродаж таких блоків повинні легко став итись в розріз. Також легко обіднити....звісно якщл довести що треба збіднення...олямбді подати занижений сигнал . Суть щоб не бігати прошивати...а посадити на бензомозок вріщанням в певні точки. Нікрго збізнесу не цікавлять спецпристрої складні для установки...вони відпугують покупців.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

#944
Цитата: ВКБ від 03 Квітня 2020, 09:47:54Торіс, по метану є інша інформація з довідника по хімії 98%. Де які родовища мають вихід газу 1000 років і вони в нас в Україні..і лапша що хтось десь щось купує...дрюче нас мафія державна. Ніхто не бачив онлайн лічильники і що де куди закачується чи викачується ..тому навіть не продовжуємо..я як прокурор кажу :))
Не знаю, де і які там родовища, але як працівник ГТС, обслуговую в т.ч. вимірювальну хімлабораторію, де за допомогою хроматографів щодня проводиться реальний аналіз показників реального природного газу в магістралі високого тиску. 98%/моль у Хмельницькій області вже дуже давно не було. :-D Реально 92-95% і постійно змінюється, при цьому долі домішок також змінюються і вони додатково впливають на горіння.

Тобто розрахунки можуть бути лише орієнтовними, а конкретний аналіз показників газу мають робити мозги на підставі штатних датчиків.

Цитата: ВКБ від 03 Квітня 2020, 09:47:541 кг метану (1.3м.куб.орієн .)..1 кг пропану.(1.3л.)..1 кг бензину(1.3л).
Я щось не зрозумів, хіба пропан з редуктора надходить до двигуна не в газовій фазі? Чому Ви пропан розглядаєте як рідину?

Цитата: ВКБ від 03 Квітня 2020, 09:47:54Туи важко і велика позибка буде рахувати вагу повітря...вагу пропану  і вичисляти фізику спалаху та фазового часу вибуху. Иут швидше експеримент. Якщо недотягне  розхід після кутів..то зменшення камери. Також 16 клапанна головка не завалило..б.
Можливо, є сенс не гвалтувати славутку, а придбати інше авто з усім готовим причандаллям?