Запитання/Відповіді по ГБО

Автор Володимир, 23 Листопада 2014, 15:25:13

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Romka

Скажу так, зараз налаштоване (своїми руками :), а можливо ще й обновлене, бо зносилось дещо за 5 р. + обновлено елементи запалення) ГБО працює як на бензині, різниці не чутно.
То, можливо варіатор щось і добавить, але то вже типу краще кращого?
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Алекс

С вариатором приятно ездить ...экономию немного обещают 0.7 л
Буде делать нех попробую отключить варик ,вспомнить бы как ..а заглушки немае
Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
 ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328

ВКБ

Де написано в науково дослідницькій літературі по двз що на газу при повільніше згораючій суміші не гасне полум'я при такті випуску чи вище температура на випускному колекторі? Повільніше не означає язики полум'я. Я за варіатор з кутами +20 на всіх режимах. Чуйка така поки не досліджена мною в лабораторії чи на двз з варіатором методом жопоміра.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 08 Лютого 2021, 13:04:37
Де написано в науково дослідницькій літературі по двз що на газу при повільніше згораючій суміші не гасне полум'я при такті випуску чи вище температура на випускному колекторі? Повільніше не означає язики полум'я. Я за варіатор з кутами +20 на всіх режимах. Чуйка така поки не досліджена мною в лабораторії чи на двз з варіатором методом жопоміра.
+20 забагато, мікас і на менших кутах інколи малює детонацію.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Алекс

Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
 ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328

ВКБ

Вода в статті. Де стендові випробування як у заз щодо турбіни і показники з них. Туфта з пліток.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Алекс

Стендови это в другом месте .... лабораторный. Работа ...
Все такие вумныя...люди на газе собаку съели ....на углах уоз зубы ...сколько гбц пожгли не счесть ...а вы ни на ус не мотаете  а все козью морду строите ..тьфу на вас
Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
 ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328

Ivan1988

Цитата: Sergik32 від 08 Лютого 2021, 09:29:24
То що скажете, коллєги, збирати на варіатора чи не варто
Думаю стоит ставить, если новый дорого поищи б/у. У меня на второй прошивке УОЗ поднят точно по графику как на фото Алекса, я довольный. Прибавка мощности чувствуется, экономия топлива хоть и не большая, но тоже есть.

ВКБ

#1088
Немає інфи він конкретних замірів, тому журнальні плітки. А настройщики як баладу пепедають від авторитета до авторитета. Треба шукати інфу по стендивим.

Підвищення температури на газу чи бензині пояснюється надзавищеними кутами і перебалансування енергії менанічної коленвалу в теплову внаслідок  пікового навантаження та неможливість своєчасно вивільнить енергію поршня на коленвал в зоні ВТМ, товто часовамзатримка з неможливістю своєчасно проштовхнути поршень, де майже граниче з початком самотормозінням. При нормальних кутах або докритичних підвищення температури згорання неможливе при правильній суміші так як ккал енергії паливу ніде взяти більше ніж є. Як надбагата тим більше  найбідна не дає енергії більше еіж стехеометрична енергія.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

Я так розумію, що якщо внаслідок малого кута випередження запалювання пропан не встигає згоріти у циліндрах, то він догорає у випускному колекторі та "штанах".
Отже, за допомогою замірів температури випускного колектора ІЧ-термометром при високих обертах можна взнати, чи встигає пропан згоріти у циліндрах?

Алекс

Цитата: Toris від 09 Лютого 2021, 10:12:54
Я так розумію, що якщо внаслідок малого кута випередження запалювання пропан не встигає згоріти у циліндрах, то він догорає у випускному колекторі та "штанах".
Отже, за допомогою замірів температури випускного колектора ІЧ-термометром при високих обертах можна взнати, чи встигає пропан згоріти у циліндрах?
Вы на правильной путе в целом,но  :wallbash: нет
Температура выхлопа подымается незначительно,5-10 ° .А вот внутри цилиндра и на клапане там зачастую Сталинград (Вьетнам для некоторых,эпохи 60х годов ?)
У мну була вумная книга,ей приделали ноги ...Так вот там говорилось -газ горит жарче,обедненный особенно,
Пока у мну нет однозначно лабораторно-научно четких изысков по измерению температуры в процессе горения,но ...
Есть один интересный момент -горение газа в больших объемах,там фронт идет на грани детонации.Пример -катастрофа с поездами под Уфой ,там металл плавился .А в быту ты свинец не расплавить для грузила на плитке...Горелка уже другое дело ..
Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
 ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328

ВКБ

#1091
Як це жарче більше, є поняття теплота згорання, калорійність, і енергія з чорної дири не припливає в той самий пропан- бутан 60/40, тобто С3Н8×0,6+С4Н10×0,4. Еталонна енергія мається на увазі про стехвометрії 1:17, все що більше чи менше то є нижче ккд, тобто теплота менше тобто кВт на коленвал теж.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

#1092
Цитата: Алекс від 09 Лютого 2021, 10:23:40У мну була вумная книга,ей приделали ноги ...Так вот там говорилось -газ горит жарче,обедненный особенно,
<...>
Есть один интересный момент -горение газа в больших объемах,там фронт идет на грани детонации.Пример -катастрофа с поездами под Уфой ,там металл плавился .А в быту ты свинец не расплавить для грузила на плитке...Горелка уже другое дело ..
Проблема збідненої суміші - наявність непрореагованого вільного кисню при високих температурах. От він і окислює метал клапанів.

Що стосується катастроф, де метал плавився, то там питання не у паливі, а у тепловідводі. Наші двигуни також плавляться, і на бензині також, якщо система охолодження не працює.

А якщо система охолодження працює, кути випередження правильні, суміш не бідна - то правильно ВКБ каже, не повинно бути ніяких проблем. А я додам, що навіть навпаки, при ГБО 2-4 поколінь на газу двигуну краще і по температурі, і по хімії.

На пропан-бутані з 2-4 поколінням ГБО одна порція в цилідрі має менше калорій, ніж одна порція з бензином. Тобто температура нижча, ККД гірший, теплові та механічні навантаження на метал двигуна менші.

Алекс

Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
 ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328

Toris

#1094
Цитата: Алекс від 09 Лютого 2021, 12:26:30http://ressgaz.ru/zachem-regulirovat-klapana-i-zazhiganie-pod-gaz/
Цитата з тексту:
Цитувати виділенеПри работе на бензине седла клапанов работают при температуре 300-350 °С, "тарелки" клапанов – при 800-900 °С. При использовании газа температура сгорания повышается на 50-70 °С, что незначительно влияет на удлинение стержня клапана и температуру тарелки.
Питання: якого дідька має підійматись температура, якщо повітря у циліндр зайшло менше (бо "пропан"у газовій фазі має витіснюючий об'єм) і калорійність газу менша? Ми не замінювали розподільний вал. А також плюсанули трамблер. Тобто у нас газ встигає згоріти повністю, кількість енергії (температури) ми отримали меншу, ніж від бензину, а час контакту тарілок та сідел точнісінько такий самий при однакових обертах. Зазори клапанів можна не тільки не збільшувати, а навіть трохи зменшувати. :-D

Дядько у статті гонить або щось замОвчав.