Вічна проблема: *діти -батьки*, в Нашому випадку *продавець - покупеуь*

Автор VAZ 21053, 09 Грудня 2020, 13:13:30

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Toris

Цитата: VAZ 21053 від 09 Грудня 2020, 13:13:30Народ хоч не по темі але розсудіть... :hysterics: :hysterics: :hysterics:
1. Я не отримав відповідь на своє запитання ("дайте Ваше персональне визначення "бариги" так, як Ви це розумієте"). Тому вважаю, що Ваше внутрішнє розуміння терміну "барига" повністю співпадає із загальноприйнятими значеннями, а Ви при цьому усвідомлюєте власні дії та готові нести відповідальність за власні дії.
2. Термін "барига" має два значення: а) перекупник краденого; б) людина, яка веде недостойний бізнес або веде бізнес недостойно.
3. Термін "спекуляція" у ст.154 чинного кримінального кодексу України: "скуповування  товарів або інших предметів, на  які  встановлено  державні  роздрібні  ціни,  в  підприємствах (організаціях)  торгівлі,  а  так  само  інших  підприємствах,  що здійснюють реалізацію товарів або інших предметів населенню, та їх перепродаж з метою наживи".
4. У діях торгівців вживаними запчастинами у даній темі я не бачу ознак спекуляції, оскільки відсутні наступні суттєві ознаки спекуляції щодо деталей б/в: а) державна ціна; б) скупівля обговорюваних частин б/в з метою досягнення монопольного становища на локальному ринку; в) перепродаж за ціною вищою, ніж державна ціна. Тому термін "спекуляція" не може бути застосований до торгівців, про яких йде мова у цій темі.
5. У діях торгівців цієї теми я не знайшов доведених ознак торгівлі краденими частинами. Так само у наведених аргументах топікстартера я не виявив недостойної поведінки продавця (продавців). Будь-який технологічний процес виготовлення деталей має свої етапи та параметри деталі на виході. Відповідно процесу та серійності складається собівартість продукту на виході. В аргументах топікстартера я бачив лише результат технологічного процесу "за 200 гривень" і не бачив результату техпроцесу "за 400 гривень". Так само я не знаю технічного завдання споживача виконання техпроцесу "за 200 гривень": якщо це було "зроби це і це", а виконавець повністю повторив завдання замовника, то виконавця не можна назвати "баригою", оскільки він лише виконав волю замовника і відповідальність за результат несе замовник. Якщо ТЗ не було, а виконавець має низьку кваліфікацію - то ринок розсудить усіх, а відносини замовника та споживача не є спеціалізацією даного форуму, тим більше, що топікстартер не належить до цільової аудиторії та постійного тематичного дописувача/коментатора нашого форуму. Тому застосування терміну "барига" до продавців у даній темі є необгрунтованим.

Враховуючи викладене, вирішую:
1. За безпідставне застосування термінів "барига" та "спекулянт" до учасників форуму - на обліковий запис VAZ 21053 накласти штраф в обсязі 15% за порушення п.4.10 Правил форуму.
2. У якості міри пенітенціарного впливу зобов'язую учасника форуму VAZ 21053 уважно переглянути відео під спойлером.


Spoiler
[close]

Ми витратили частину власного життя і дивились відео VAZ 21053. Тепер VAZ 21053, якщо він зрілий, має витратити частину власного життя і подивитись зазначене відео.

Олександр 1968


Kudrik


VAZ 21053

Жити з паливом у жилах, або ж "колхоз" на коліні?
https://www.youtube.com/channel/UCAKN5XwvocokaM7VmiJRnOQ/featured

olegopel

Цитата: VAZ 21053 від 14 Вересня 2021, 06:05:57Я що підписувався десь на якусь клоунаду?
Чи може десь галочку поставив і не помітив?
Ви добре пам'ятаєте всі свої розповіді, про тяжке життя? :facepalm:
Вам показати ще раз, де ви "десь галочку поставив і не помітив"?  :ok:
Вкажу з точністю до секунди !
Вам буде соромно!!!  :(   :( :(

П.С. Перестаньте ображати людей!
Я не про себе, мене можете. ( я дозволяю)


Kudrik

Цитата: VAZ 21053 від 14 Вересня 2021, 21:51:35
Цитата: Kudrik від 14 Вересня 2021, 12:09:09
"Пляшка коньяку Болград" (с)
і ??????
Это такая шутка юмора. Из параллельной темы, с вашим же участием. Надеялся , что поймете.
Пляшка, от грозного автоломастера, с автоматическим кернером:
"... Я можу на спір вдарити по пальцю який проїхав понад 60.000, і вдарю по даному пальцю і по раковині все стане зрозуміло, відео можу викласти до себе на канал, і якщо Вам не шкода пляшки коньяку Болград, на яку Я готовий з вами поспоити, то Я приймаю виклик...."
https://slavuta-club.info/forum/index.php?topic=17418.msg556160#msg556160

VAZ 21053

Цитата: Kudrik від 15 Вересня 2021, 09:40:38
Цитата: VAZ 21053 від 14 Вересня 2021, 21:51:35
Цитата: Kudrik від 14 Вересня 2021, 12:09:09
"Пляшка коньяку Болград" (с)
і ??????
Это такая шутка юмора. Из параллельной темы, с вашим же участием. Надеялся , что поймете.
Пляшка, от грозного автоломастера, с автоматическим кернером:
"... Я можу на спір вдарити по пальцю який проїхав понад 60.000, і вдарю по даному пальцю і по раковині все стане зрозуміло, відео можу викласти до себе на канал, і якщо Вам не шкода пляшки коньяку Болград, на яку Я готовий з вами поспоити, то Я приймаю виклик...."
https://slavuta-club.info/forum/index.php?topic=17418.msg556160#msg556160
Типа отшутился? Или просто зажал коньячек, который уже заочно проспорил?
Цена вопроса около 200 грн, для такого спеца по шатунным пальцам по моему мелочь, или нет?



"Шутка-юмора"    ха-ха, ха...
прям аж до слез раз:-D :-D :-Dсмеялся.....
:applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause:
Жити з паливом у жилах, або ж "колхоз" на коліні?
https://www.youtube.com/channel/UCAKN5XwvocokaM7VmiJRnOQ/featured

VAZ 21053

Для адміністраторів, і модераторів форуму slavuta-club... :
перегляньте по можливості мою відповідь
і якщо не готові протистояти негідникам які ганьблять честь і гідність Ваших співрозмовників-учасників данного форуму;
     - прошу, заблокувати всі мої теми окрім особистої переписки з адміністрацією, від всіх учасників данного процесу (до винесення остаточних рішень) про результат яких Я повідомлю.
     - оскільки Я не визначав особистостей, імен, фамілій, адрес, і тому фактично не наніс жодній особі ніяких ні моральних ні психологічних ні фінансових (жодних)збитків, а моя історія могла бути запропонована як художній твір - що не суперечить правилам форуму - вважаю ваші дії(блокування тем) нечесними і такими що псують мою ділову репутацію...
     - хотів би отримати пояснення чи ви дійсно готові відстоювати позицію негідника якщо справа дійде до судових втручань(адже це вплине на репутацію форуму загалом), і мені як постійному учаснику не хотілось би псувати репутацію до певного часу, цікавого мені контенту.
   На загал скажу таке, мені було цікаво спілкуватись з переважною більшістю учасників форуму а також вступати в гарячі дискусії, в яких градус мало не доходив до образ - це було цікаво, і сподіваюсь корисно, та на жаль мої теми блокуються з невідомих і не підтверджених фактами причин, на що хотів би отримати пояснення(тема ксенону не закрита, тема автоцивілки сплюдрована неперевіреною брехнею і теж закрита) чи є сенс брати участь у таких процесах і продовжувати підтримувати ту маячню  на яку  адміністрація чомусь закриває очі?
Жити з паливом у жилах, або ж "колхоз" на коліні?
https://www.youtube.com/channel/UCAKN5XwvocokaM7VmiJRnOQ/featured

VAZ 21053

    Чи зможемо змінити цей світ?
І хоч весь світ на мене не йшов війною, але слова Цоя, щира правда в контексті того що Я поки що са-на-сам з своїми переконаннями, і все ж, на замітку - не суджу нікого тому і тема була розпочата(без лиц)
    Хочу, але неможна бути відвертим.
Після антибіотиків корони, і деількох спокійних днів зрозумів що  відчуваю себе як в пісні -----

P. S. dct nfqyt hfyj xb gspyj cnf' zdybv/   (Укр. разкладка)
Жити з паливом у жилах, або ж "колхоз" на коліні?
https://www.youtube.com/channel/UCAKN5XwvocokaM7VmiJRnOQ/featured

VAZ 21053

Передмова:

Країна втомилась, всім важко а тому за вільної хвилини Я почав готуватись до цивільного життя і хоч розумію що напевне не витягну по сукупності факторів  -  щоб займатись на гражданці своєю більш-менш улюбленою справою, але все рівно мені цікава ця тема....

     Для початку навіщо воно мені треба ШДК, ВДК(УДК). ?

Подумав і вирішив може переробити класичну систему мого класичного автомобіля. І не морочити собі голову ? ¿..

Подумав і натрапив на декілька схем:







На цій схемі цікаво те що тут показано як за допомогою одного транзистора зробити функціональну схему з одним датчиком Холла швидко і без дефіцитного рашистського  комутатора.

   Подумав - подумав, і вирішив що можливо так і зроблю Але оскільки вже мав наробки в плані переходу на ЕБУ То пішов далі.

   Далі почав набирати, відшуковувати інформаціїю, без якої подальші дії з доводки авто - безтолкові. Саме тому почав аналіз того як налаштувати авто з ЕБУ для нормальної і адекватної роботи, що і привело мене до того, що Я зррбив свій висновок, про те що потрібно підібрати собі широкополосний датчик кисню(під данним визначенням як правило продається комплект з датчика, контроллра і інколи показометра, інше дрібниці чим інколи не комплектують).  Така фігня яка дозволяє побачити у цифрах наскільки правильно працює двигун.







І того, якщо у Вас є якісь думки і бажання поліпшити динамічні, економічні і т д., характеристики свого авто і при цьому ви переходите на якісь тюнінговані або інжекторні ситеми(інжекторні для мене приорітет) поліпшення автомобіля - то надалі в темі сробую розглянути - саме як це зробити, і це буде оновним питанням цього допису...

   І знову є потреба знайти правильну інформацію.

Статті які мене зацікавили:

https://driver.top/exp/60219/

Ця щоб трішки заінтригувати недосвідченого читача.

https://driver.top/exp/386316#comments

А тут показано до чого може призвести невірне налатування системи управління двигуном, ЕБУ, особливо якщо він високо навантажений...

Ну і для загального розвитку трішки історії.:

https://driver.top/exp/60211

Рекомендую власноруч погуглити і прочитати іще декілька дописів щоб ви могли визначитись що ця тематика Вам корисна і є сенс іти зі мною далі...

   Далі ютуб, розвантажимось і проаналізуємо, і впевнимось що ми на вірному шляху, попутно визначаючись який (якого бренду) ШДК нам потрібен.

https://youtu.be/g_yt0jywWJQ?si=3NA5EyUljg50wU46

На відео видно порівняння ШДК, при чому з виводом на монітор компютера, а тому хто залишається в темі рекомендую згадати що таке прошивка ЕБУ, що таке ОБД(OBD) розєм, і що таке мільйон різноманітних програмок в яких неможливо не зламати ногу(нема ні стандартів, ні систематизації ні проядку, все ломане переломане тобто "крякнуте") Короче кажучи нічого не зрозуміло але дуже цікаво. (гарна тема для наступного допису)....

   І тут приходить на думку що навіщо воно взагалі треба? Якщо сучасний автомобіль зараз уже йде на ШДК і сам все вираховує без усякого втручання.

   Тому я у назві і вказав що тема заюзана і на любителя.

Йдемо далі:

https://youtu.be/UqKk8J4nqNM?si=ASn-xe8695PzHVk9

Данне відео мені не зайшло, але для тих хто має Гбо норм. , і взагалі є пояснення чому тема і Я  закцентований саме на ШДК а не якісь там альтернативи.

    Думаю є багато ще цікавого що Ви знайдете і можливо(буду вдячний) поділетесь зі мною, що буде основою при виборі мною бренду ШДК для покупки. Покищо хочу завершити тему, і для любителів Old-таймерів, закинути де що, наприклад :

думаю  було б цікаво зкомпонувати стару ситему подачі палива і сучасну систему запалювання так щоб було і звичніше і ніби дешевше і ніби всі розуміють і за певних умов легше, зрозуміліше, і ще й конструктивно менше переробляти, при відчутному результаті в сторону +, ну і т. д.,(такий собі франкінштейн). Короче кажучи чи буде реальнтй + з данної інформації покаже час, адже все нове це добре................ старе...

   А якщо вам цікаво - коментуйте пишіть і можливо зроблю продовження, цього монологу.
9
P. S.

Без стимулу не цікаво... Стимул надихає, тому і немає руху, без поштовху,.

А без руху немає .. головного... ж и т т я.
Жити з паливом у жилах, або ж "колхоз" на коліні?
https://www.youtube.com/channel/UCAKN5XwvocokaM7VmiJRnOQ/featured

igo61

Добра всім!
1). Вважаю, що варіант з ДХ і двома коммутаторами геть зовсім вже нікуди не лізе. Чому? Окрім вилучання розподільника іскри більш ніяких плюсів не маємо (і той сумнівний). В "мінусі" - зберігається трамблер як формувач кута запалювання. Похідні від цього - механічні люфти (своїми очима бачив розбіг КВЗ (кут випередження запалювання )більше 10 градусів тільки від обертів при стабільних обертах), неможливість точно відтворити необхідні і оптимальні графіки КВЗ як по обертам, так і від навантаження. В мінусах також точність, надійність, стабільність завданих параметрів.
2). Якщо не чіпати формування паливної суміші (для "олдмобілів"), то непогано буде встановити на запалювання якийсь апгрейд. Обов'язково в обхід ДХ, вельми бажано з залучанням "інжекторного" реперного шківа типу "60-2" (для безболісного переходу на інжектор в майбутньому). Історія має багато варіантів мікропроцесорних систем запалювання (МПСЗ). Одна з найдосконаліших - СЕКУ. Хлопці-розробники надали цій системі доволі широкий функціонал. А також розробили і втілили в "залізо" свій впорскуваний ЄБУ з можливостю індівідуального налаштування і апгрейду. Виготовляють як готові вироби, так і КІТи (набори). Є в них свій сайт і форум для вирішення нагальних питань.

Свого часу я у них багато чому навчився.
Сам користуюсь власним МПСЗ з мінімальним набором необхідних функцій на дешевому контроллері, 2канальному комутаторі. Трамбльор лежить в багажнику.
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

igo61

Найпрактичніше, за висновком, ставимо "інженерний" ЕБК, відкатуєм налаштування і радіємо результату.
МПСЗ - "на любітєля", для душі.
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

VAZ 21053

Цитата: igo61 від 11 Січня 2025, 11:30:53Найпрактичніше, за висновком, ставимо "інженерний" ЕБК, відкатуєм налаштування і радіємо результату.
МПСЗ - "на любітєля", для душі.
тообто судячи з висновку що найпрактичніше - це інженерний ЕБК, то - секу не підтримує налаштування прошивки по логам і прописування правильних карт в прошивку секу??
Жити з паливом у жилах, або ж "колхоз" на коліні?
https://www.youtube.com/channel/UCAKN5XwvocokaM7VmiJRnOQ/featured

VAZ 21053

Цитата: igo61 від 11 Січня 2025, 01:10:07Добра всім!
1). Вважаю, що варіант з ДХ і двома коммутаторами геть зовсім вже нікуди не лізе. Чому? Окрім вилучання розподільника іскри більш ніяких плюсів не маємо (і той сумнівний). В "мінусі" - зберігається трамблер як формувач кута запалювання. Похідні від цього - механічні люфти (своїми очима бачив розбіг КВЗ (кут випередження запалювання )більше 10 градусів тільки від обертів при стабільних обертах), неможливість точно відтворити необхідні і оптимальні графіки КВЗ як по обертам, так і від навантаження. В мінусах також точність, надійність, стабільність завданих параметрів.
2). Якщо не чіпати формування паливної суміші (для "олдмобілів"), то непогано буде встановити на запалювання якийсь апгрейд. Обов'язково в обхід ДХ, вельми бажано з залучанням "інжекторного" реперного шківа типу "60-2" (для безболісного переходу на інжектор в майбутньому). 

Так можливо і є в ваших словах зміст але,
Що до розбігу по кута якщо дивитись по показникам стробоскопа:
ви його - дивились з розподільником чи без розподільника тому що саме розподільник має велику похибку а датчик Холла він в принципі механічно дуже гарно з'єднаний з валом і тому там розбіга більше ніж 1 мм(в кращому випадку) бути не може, відповідно щось не те у ваших словах, ви забули щоо при переході на двоконтурну систему розподільник не потрібен, хіба - як кришку для того щоб не потрапляв пил, до тогож, для того щоб побуддувати більш менш підходящі кути запалювання досить буде набору із  4-5ти пружинок різної пружності, а от якщо взати навіть МПЗС, ТО там вже потрібно правити карти, а це - ноутбук, програми, шнурки, і головне конструктивно потрібно ставити кришку під датчик колінвала і шків реперний, а це час і затрати...
   І так я можу будь-який аргумент із того що ви навели спростувати. Але Я визнаю що краще коли в тебе мпзс чи ЕБУ, але оці всі пов'язані з таким переоблаштуванням роботи вони мене просто напружують - знаю з власного досвіду бо переробляв автомобіль і розумію в чому плюси однієї системи порівняно з іншою і навпаки.
Жити з паливом у жилах, або ж "колхоз" на коліні?
https://www.youtube.com/channel/UCAKN5XwvocokaM7VmiJRnOQ/featured

igo61

Секу підтримує налаштування прошивок по логам і прописування карт в прошивку. Більше скажу, ця система має можливість писати логи на зовнішню флешку, без компа чи ноута. Запис налаштувань робиться через звичайний USB-кабель.

Розподільник запалювання в формуванні кута випередження участі не приймає - тільки розподіл високої напруги.
Я проводив порівняння в роботі мпсз і трамблера на одній машині (стояло параллельно мпсз і трамлер). На мпсз мітка від стробоскопа стоїть "мертво", а від траблера "розмазується" до 10 градусів.
Шків "60-2" на любого жигуля ставиться простою заміною рідного на шків від інжекторної "сімки". На "зубілу" - від 8-клопової інжекторної "зубіли" з доробкою шківа генератора. На таврославути стає шків від ланоса (проблемно) або маховик від "сенса" з інтегрованим "60-2". В мене такий і стоїть зараз. На ВАЗи необхідно буде або замінити кришку маслонасоса с містом під датчик колінвалу, або виготовити самостійно кронштейн для датчика. На "зубілу" я виготовляв сам.
Все це робиться один раз і назавжди. В "славуті" я замінів маховик під час заміни підшипника сцепи.
Чим користуватися, трамблер, мпсз, ебу - то вже кожен вибирає сам. Як каже моя сестра, "треба розставити пріоритети".
Одне скажу, точність формування КВЗ "мого" мпсз 0,35 градуса. Мені цього достатньо. В інших вдвічи точніше - 0,170. Трамбльор таке зможе?
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?