Плавная регулировка дворников

Автор Dimzik, 26 Жовтня 2013, 11:13:44

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Vadim_K

Цитата: masster від 27 Травня 2020, 19:49:31

До речі, ця схема була на таврофорумі, але він знову здох. А я, знов не скопіював бортовик. ))))
Скину схему в О\П

Та точно, щось таврофорум знову тю-тю.
Гаразд, чекаю схему, наперед вдячний.
о96 3о9 98 9о о95 14о 4о 49

Володимир

Цитата: Олександр 1968 від 27 Травня 2020, 18:44:55
А я відповів Торісу та що сорі.
Тоді раджу використовувати цитування, бо в пості згадав мене, то я вирішив що стосується мене.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

User2108

Цитата: ВКБ від 26 Травня 2020, 22:00:45
Завтра тестану сток люкс 2007. Цілий день ре жими міняв і не знав про таке ...от колхоз.
Таке реле (724.3777-01) ні в люкс, ні в стандарт із заводу не ставили. Його ставлять на заміну стандартному без будь-яких маніпуляцій. Купуєш реле, витягаєш рідне(чи яке зараз стоїть), ставиш оце - і все. Все працює.

ВКБ

Не програмується ричагамипаузами-положеннями люксова :)))
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 28 Травня 2020, 20:28:31
Не програмується ричагамипаузами-положеннями люксова :)))
На упаковці малють таке.

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Оооооо...не знав про таке.
В мене немає там реле . Де воно сидить, давно там не повзав і не помню.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

masster

#66
Ось схема підключення цього реле на стандарт. https://zapchastizaz.com.ua/zapchasti-tavriya-slavuta/5157-rele-ciklichnosti-stekloochictitelya-lyuks-7243777-01 Думаю що морочити голову ніхто не стане з перепайкою та визвонюванням проводів, тому зверніть увагу на схему, яка є на фото реле по посиланню. Тим більше що вона більш якісна.  Там поруч є реле вже готове. https://zapchastizaz.com.ua/zapchasti-tavriya-slavuta/10848-rele-ciklichnosti-stekloochictitelya-programmiruemoe-standart-4113777-rain2019 Глянувши відео в відгуках, так воно мені більше сподобалось.
Я морочив голову, розривав частину проводів, підпаював... на реле колодочки не було, тому паяв окремі розєми. Простіше буде купити три роз,єми, спаяти все , і підключити, або купити вже готове, хочя зараз його немає в наявності, думаю що з,явиться, або воно є в іншим магазинах.
На моєму фото-5-кнопка заднього двірника. Ніякого перемінного резистора в мене не ставилось.
Як дивитися, то воно здається страшно, але коли почнете робити то все просто, подивившись на позначення ніжок на реле, одразу зрозумієте схему, бо вона не чітка на малюнку, затерлася , але там позначки такі, що не сплутаєте(J-86-15-S-,...)

В мене дєякі кольори не співпадали, я підписав олівцем.
Будьте уважні, там є ще якісь реле, але я не впевнений що вони будуть так легко і зручно регулюватись, судячи по їх вигляду, там наче є крутилка якась. А це не зручно.
Таке реле досить зручно регулювати- Вмикнув омивач-3 помахи\ Вмикнув двірники на малу швидкість-зробили один помах-вимкнули , скло потроху забруднюється, вже вам не комфортно-вмикаєте двірники на малу швидкість і залишаєте ввімкнутими, вони працюватимуть з паузою, яку ви зафіксували. Якщо треба змінити паузу, просто вимкніть їх одразу після помаху, і ввімкніть через той час, коли вам потрібно, знов залишивши ввімкнутими.

romuald

Цитата: Vadim_K від 28 Травня 2020, 08:39:32
Та точно, щось таврофорум знову тю-тю.
Гаразд, чекаю схему, наперед вдячний.
Я теж свого часу стягнув з таврофорума і схему і прошивки на цей пристрій. Складав і собі на Таврію, і куму на Славуту...але кум Славуту швиденько продав і зайвий пристрій у мене залишився. Там один мінус - в схемі використана ATtyni15, які зняті з виробництва. Але ще знайшов. Чомусь не даєдодати архів, бо великі обмеження. Можу відправити вам на мило.

Володимир

Треба собі свою схему розробити, мені в тих релюшках не подобається що вмикати циклічність треба перевівши ричаг в перше положення, а бувають випадки що зустрічна машина кине на скло води, і тоді треба переводити ричаг в друге положення і після помаху щітки повертати його назад, коли можна б було як зазвичай натиснути мізинцем на ричаг щоби щітка зробила один помах.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

romuald

Один помах (або два, взалежності від прошивки) можна зробити клацнувши управлінням омивача. Доречі ось тут [url="http://hardlock.org.ua/viewtopic.php?f=9&t=293"]http://hardlock.org.ua/viewtopic.php?f=9&t=293[/url] цю ж схему переробляли під свою потребу.

masster

Цитата: Володимир від 01 Червня 2020, 08:29:36
Треба собі свою схему розробити, мені в тих релюшках не подобається що вмикати циклічність треба перевівши ричаг в перше положення, а бувають випадки що зустрічна машина кине на скло води, і тоді треба переводити ричаг в друге положення і після помаху щітки повертати його назад, коли можна б було як зазвичай натиснути мізинцем на ричаг щоби щітка зробила один помах.
Друга швидкість, працює незалежно . І ніщо ні на що не впливає.
Включив другу, витер великою швідкістю, перевів знов на першу, і воно працює як і працювало.

Володимир

Цитата: masster від 01 Червня 2020, 16:10:58
Цитата: Володимир від 01 Червня 2020, 08:29:36
Треба собі свою схему розробити, мені в тих релюшках не подобається що вмикати циклічність треба перевівши ричаг в перше положення, а бувають випадки що зустрічна машина кине на скло води, і тоді треба переводити ричаг в друге положення і після помаху щітки повертати його назад, коли можна б було як зазвичай натиснути мізинцем на ричаг щоби щітка зробила один помах.
Друга швидкість, працює незалежно . І ніщо ні на що не впливає.
Включив другу, витер великою швідкістю, перевів знов на першу, і воно працює як і працювало.
Я знаю, але не зручно.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Toris


romuald

Нє, ну класне реле...якщо дістати з колодки штатне і замінить на нове. А якщо так, як на Таврії, треба городить перехідник в розрив штатних роз'ємів, то є зміст згородить самому. Хоч по грошах дешевше не вийде, але можна отримати моральне задоволення від зробленої власноруч конструкції. Що я і зробив.

Vadim_K

Вже замовив дане релє. Можливо на вихідних вже й зклепаю.
о96 3о9 98 9о о95 14о 4о 49