Запитання/Відповіді по ГБО

Автор Володимир, 23 Листопада 2014, 15:25:13

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Володимир

Цитата: Toris від 28 Грудня 2018, 18:06:58
Цитата: Володимир від 28 Грудня 2018, 16:36:03Дизель на газі.
Щось не зрозумів... Можна детальніше?
Температура загораття газової суміші в два рази більша за дизель, тому в циліндри подається не чисте повітря, а газова суміш, потім запалювання відбувається шляхом впорскування дизеля.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Toris

Цитата: Володимир від 29 Грудня 2018, 10:06:20Температура загораття газової суміші в два рази більша за дизель, тому в циліндри подається не чисте повітря, а газова суміш, потім запалювання відбувається шляхом впорскування дизеля.
Хе, це ж виходить, що я таки можу домішувати до повітря газ і спалювати разом з бензином в стандартному двигуні славутки без переналаштувань? :clap: Зрозуміло, що все одно доведеться заморочуватись настройками/переробками карбюратора.

Цитата: Жулик від 29 Грудня 2018, 07:52:39Да есть такое, но говорят экономия на столько мала что такое оборудование обычно ставят на комерчиский транспорт, иначе экономефекта нету (.
Например мего прожорливый диз ждет 10л на 100км это 300грн.
-20% это -60грн тобишь 2л соляры, и подмешиваем 2л газа это 26грн.
И того выходит 266грн на 100ки вместо 300грн. Экономия 34грн  :dunno:.
Мо если брать фуры которые в день проезжают по 3000км то и норм. Но легкавуха пока окупится это мрак.
+ небось такое оборудование не 3грн стоит???
Якась неправильна математика. Робимо правильно.
Замість 10 л найдорожчої солярки по 34 грн (всього 340 грн) заправляємо лише 2 л по 34 грн = 78 грн.
Там же заправляємось найдорожчим пропаном 10 л по 13,90 грн = 139 грн.
Разом = 217 грн замість 340 грн.

Вартість 100 км: 217/340=0,64 або 64% від чистого дизеля. Тобто маємо економію 36 % від чистого дизеля.

Жулик

Подмес газа 20% а не дизеля. Дизеля 80%.
Не так ли?

Toris

#783
Цитата: Жулик від 29 Грудня 2018, 10:49:51Подмес газа 20% а не дизеля. Дизеля 80%.
Не так ли?
Нє, до 20% для підпалу, а 80% - таки газ. Уважно прочитайте статтю:
Цитата: drone від 28 Грудня 2018, 23:55:21https://kamaz.livejournal.com/500149.html
"Испытания показали, что предложенная схема ГД-НАМИ обеспечивает их устойчивую работу по газодизельному циклу во всем диапазоне скоростных и нагрузочных режимов с равноценными дизельному базовому двигателю энергетическими показателями. Хорошие скоростные качества автомобилей при этом позволяют экономить до 70-80% жидкого топлива за счет его замещения газом, снижать дымность отработавших газов в 2-3 раза, а шум от работающего двигателя на 1-3 дБ. Кроме того, работа на газовом топливе позволяет уменьшить образование нагара на поршнях, клапанах и стенках камеры сгорания, снизить расход масла и способствует значительному уменьшению износа деталей поршневой группы двигателя."

...А тепер порахую свою сволотку на заправці Авіас:

Хай вона хаває 7л бензину А-92 на 100км у моєму циклі їзди. 7л по 28грн це 196грн.
Даємо 2л (або менше) по 28грн = 56грн. І домішуємо 6л газу (або менше) по 13,50грн = 81грн. Разом це 137грн.

Вартість 100км у газо-бензиновому режимі 137/196=0,70 або 70% від чистого бензину. Економія складає 30% від чистого бензину. Щось малувато, треба більше газу і менше бензину. :-D

1л бензину по 28грн + 7л газу по 13,50грн = 123грн. Ефект 123/196=0,63 або 37% економії відносно чистого бензину.
8л газу по 13,5 грн це 108грн. Ефект 108/196=0,55 або 45% економії відносно чистого бензину.

Холєра, шара не має розміру... :nea:

UPD: Хлопці, а скільки славутка бензину п'є на нормальному холостому ходу за 1 годину?

Володимир

Цитата: Toris від 29 Грудня 2018, 10:44:09Хе, це ж виходить, що я таки можу домішувати до повітря газ і спалювати разом з бензином в стандартному двигуні славутки без переналаштувань?
Тут виникає запитання навіщо, коли можна спалювати тільки газ. В дизелі вибору нема, там або вприском соляри підпалюють газ, або замість форсунок вкручують свічки.
Цитата: Toris від 29 Грудня 2018, 10:54:12UPD: Хлопці, а скільки славутка бензину п'є на нормальному холостому ходу за 1 годину?
Залежить від температури двигуна і обертів холостого ходу, і кута запалювання на холостому. Самий менший показник по БК на повністю прогрітому двигуні і обертах холостого ходу 800, в мене був 0,68 л/год. В хороший мороз після запуску відлік може починатись і з 4 л/год.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Алекс

#785
Цитата: Toris від 28 Грудня 2018, 16:09:51
Цікаво, а чи існують якісь змішані системи живлення двигуна, щоби пропан підмішувався до бензину? Наприклад, щоби бензин витрачався у кількості холостого ходу, а все, що більше - пропан. Щоби горіння парів бензину прискорювало згорання газу.
Гм-м ...довпрысkи на суперумных авто ..где газ таk просто не влепишь

Славka бензу kyшает меньше литра на хх -проверил при промывke форсов ,0.9 где-то ..
Торис,не вижу смысла заморачиватцо с миkсом ..масса гбо от 1 до поkoлонея.
Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
 ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328

Toris

Цитата: Алекс від 29 Грудня 2018, 15:25:37Торис,не вижу смысла заморачиватцо с миkсом ..масса гбо от 1 до поkoлонея.
Цитата: Володимир від 29 Грудня 2018, 14:15:19Тут виникає запитання навіщо, коли можна спалювати тільки газ.
Виключно для прискорення згорання газу, для повноти згорання газу до відкриття випускного клапану. Як не крути, а газ горить повільніше. То ми його бензинчиком прискоримо, момент займання відбуватиметься швидше.
Це дасть нам економію і бензину, і газу. І переходи бензин-газ/газ-бензин будуть відсутні.

...До речі, якщо забити болт і палити на літру газу більше згідно принципу "і так сайдьот" - то ми так і залишимось совками. Треба мислити як німці/французи/євреї: вникати в процес по максимуму і видавати на-гора найкращі рішення - тоді ми таки станемо нацією.

Алекс

О довпрысkaх отзывы негативные  в сети
Миkролуч руле$ :-)
Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
 ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328

Toris

Цитата: Алекс від 29 Грудня 2018, 17:25:58Миkролуч руле$ :-)
Це воно: http://microluch.com/auto.htm ?

На карбюраторну славутку воно ставиться?

Сволочь

"Мечта рабов-рынок, где можно было бы покупать себе господ" Станислав Ежи Лец

Toris

Цитата: Сволочь від 29 Грудня 2018, 19:05:12На карбе есть трамблёр.
...а на ньому - октан-корректор з силіконовою шлангочкою (мусив замінити рідну дубову - поламалась). Хімічити тросиковий привід чи обладнання ГБО 2-го покоління робить це штатно?

Сволочь

ГБО- 2 обычно в бензине не нуждается, поэтому выставил в минус и ездишь.
Видел давно у одного октан корректор.
https://odessa.prom.ua/p418440717-elektronnoe-zazhiganie-oktan.html
https://zapchasti-sto.kharkov.ua/p126310184-oktan-korrektor-optimum.html
"Мечта рабов-рынок, где можно было бы покупать себе господ" Станислав Ежи Лец

Володимир

Цитата: Toris від 29 Грудня 2018, 16:58:24
Цитата: Алекс від 29 Грудня 2018, 15:25:37Торис,не вижу смысла заморачиватцо с миkсом ..масса гбо от 1 до поkoлонея.
Цитата: Володимир від 29 Грудня 2018, 14:15:19Тут виникає запитання навіщо, коли можна спалювати тільки газ.
Виключно для прискорення згорання газу, для повноти згорання газу до відкриття випускного клапану. Як не крути, а газ горить повільніше. То ми його бензинчиком прискоримо, момент займання відбуватиметься швидше.
Це дасть нам економію і бензину, і газу. І переходи бензин-газ/газ-бензин будуть відсутні.

...До речі, якщо забити болт і палити на літру газу більше згідно принципу "і так сайдьот" - то ми так і залишимось совками. Треба мислити як німці/французи/євреї: вникати в процес по максимуму і видавати на-гора найкращі рішення - тоді ми таки станемо нацією.
І навіщо такі знущання, коли можна тільки збільшити кут запалювання щоби газ згорав до відкриття випускного клапану, тим більше що не весь газ має октанове число 105.

    метан — 110;
    этан — 108;
    пропан — 105;
    n-бутан и изобутан — 94;
    n-пентан и изопентан — 70.

А щоби газ зрорав повністю, то для контролю суміші придумали лямбдарегулятор.

Для використання високооктанового палива ще зменшують камеру згорання, в нашому двигуні цьго можна добитись або шліфуванням ГБЦ, або поставити спеціальні поршня.



Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Ivan1988

Цитувати виділенеІ навіщо такі знущання, коли можна тільки збільшити кут запалювання щоби газ згорав до відкриття випускного клапану
А какой бесплатной программой можно это сделать и какой кабель для этого нужен, чтобы ЭБУ Микас 7.6 не снимать с автомобиля ?

Цитувати виділенеА щоби газ зрорав повністю, то для контролю суміші придумали лямбдарегулятор.
ДК у меня отсутствует, ещё первый владелец машины его видимо выкинул вместе с катализатором. Хотя в планах на этот год у меня есть купить и поставить ДК, но опять таки нужно его будет как-то программно включить, а я не знаю как и специалистов по близости нет.

Володимир

Цитата: Ivan1988 від 10 Січня 2019, 15:19:21
Цитувати виділенеІ навіщо такі знущання, коли можна тільки збільшити кут запалювання щоби газ згорав до відкриття випускного клапану
А какой бесплатной программой можно это сделать и какой кабель для этого нужен, чтобы ЭБУ Микас 7.6 не снимать с автомобиля ?

Цитувати виділенеА щоби газ зрорав повністю, то для контролю суміші придумали лямбдарегулятор.
ДК у меня отсутствует, ещё первый владелец машины его видимо выкинул вместе с катализатором. Хотя в планах на этот год у меня есть купить и поставить ДК, но опять таки нужно его будет как-то программно включить, а я не знаю как и специалистов по близости нет.
ПЗ можна скачати тут

https://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=4467767
https://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=2271824

В якості шнурка використовується k-line адаптер, тільки для мікас 7.6 щоби прошити треба ще на якийсь контакт подавати напругу для програмування, про це читає в хелпі до чіплоадера, має бути описано.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion